FRIEDENSGRUND ÎN REPUBLICA MOLDOVA

Aproximativ 140 de tineri din mai multe ţări din Europa ca: Germania, Polonia, Ungaria România, Ucraina, Belarusia, Croaţia, Lituania, Bosnia şi Herţegovina, Franţa s-au dat întâlnire în luna iulie în tabăra Friedesgrund organizată în Republica Moldova în satul Creţoaia din raionul Aneni Noi. Tabăra are loc în fiecare an din 1990 în ţări diferite, Friedesgrund este o tabără a prieteniei între naţiuni şi confesiuni,care lucrează după principiul benedictin „ora et labora“, rugăciune şi muncă.Începând cu anul 1990, „ora et labora“ a devenit un principiu universal al câtorva zeci de tineri care se întâlnesc pentru a acorda ajutor celor care îi solicită. Prima dată, tabăra Read more »

6 Responses to FRIEDENSGRUND ÎN REPUBLICA MOLDOVA

  1. Cezar says:

    nice! nu am stiut de faza cu cavalul, si de asta regret ca nu am stat pina la urma. Ai uitat sa mentionezi de serile cu anegdoate si de pravalia nr 7. 🙂

  2. Marian Platonov says:

    A fost superba Seara Basarabeana,toti sau straduit sa arate cat de frumoasa tara noastra in ale traditiilor:D

  3. Marian Platonov says:

    si multumim dansatorului numarul unu din tabara (Andrei Plop),bravo!!!

  4. Olesea Plop says:

    Buna………. este sooooooooper că se fac astfel de activităţi……… BRAVOOOOOOO LA TOŢI!!!!!!!! Succes în continuare!

  5. Lucian Radu says:

    foart important, am ramas impresionati de vizita de la casa providentei, mai ales de mancare, caci nu am mai mancat salam cu cascaval, ci mancare traditionala romaneasca 😀

  6. raducu says:

    da eu îmi aduc aminte de WC pe care le-am construit…

Lasă un răspuns

